onsdag 6 maj 2009

Dagens händelser

Nu ska jag snart till kuratorn och efter det ska jag direkt till frisören.

1. Hon ska börja med att avfärga det röda i mitt hår 2. och sen ska hon välja en brun nyans som går att färga över det som ev blev över av det röda 3. och därefter ska hon göra sitt prov som går ut på att färga över den grå utväxten. Vet inte om hon gör två och tre i samma. Men hon sa att jag fick räkna med att det tog rätt många timmar. Vet att min syster satt hos dem i fem timmar vid ett annat tillfälle och då skulle hon inte göra någon avfärgning....

Vet någon hur man förbereder sig för ett "psyktest"? Äsch, det är väl bara att vara som jag är, funkar inte det så är jag ändå inte rätt för tjänsten, eller hur?

5 kommentarer:

Kimmie sa...

Du kommer ju att vara så tjusig imorgon, ska bli kul att se hur håret blev.
Går nog inte att förbereda sig inför psyktest, vet inte hur det skulle gå till.

-Nena- sa...

Så fin du kommer att bli.

Tror inte att det går att förbereda sig på ett sådant test och man ska nog inte försöka göra det heller utan bara vara som man är.
Som du säger så är ju inte jobbet rätt om man inte klarar testet.

Annica sa...

Men vad är det för jobb du söker som ska ha psyktest före?
Har nämligen aldrig hört talas om sådana?

chaos sa...

Lycka till med testet! Tror som du att det inte går att förbereda sig. Var dig själv bara så går det säkert jättebra! Håller tummarna för dig och för att du får jobbet!

Stor varm kram!

Hossan sa...

Kimmie, Nena, Annica och Chaos: Det är bara jag som kallar det psyktest för att det är en psykologkonsult som håller i testerna. Rätt ord är väl personlighetstest eller urvalstest. Så det är väl att vara som jag är - precis som ni också skriver.

Annica: Jobbet som jag sökt innebär att man måste ha stenkoll på en massa saker samtidigt och helst kunna utföra dem på samma gång (Lite typ tugga tuggummi och gå samtidigt - hi hi). :-)
Fatta snabba beslut och agera på dem och så måste det naturligtvis bli rätt för informationen går ut direkt både på internet och på annat sätt.