måndag 4 maj 2009

Ser soligt ut

Har inte gjort många knop idag.

Mest legat och läst på/ i sängen - håller på och läser "Kärleksbarnet" med Hillevi Wahl, har nästan läst hälften redan och jag började imorse och sen har jag sovit lite mellan varven och gått runt och gjort ingenting.

Nu såg jag att Lotto-pengarna, Kimmie satt in, har kommit in på kontot så jag får ta mig ner till tobaksaffären och förnya vårt lotto. Kimmie fick betala hela beloppet denna gång (jag är helt utan pengar) så får jag ta hela nästa gång.

Solen skiner även om det ser lite blåsigt ut. Så en promenad ner till torget skadar nog inte, så får jag lite nytt syre i lungorna med. :-)

3 kommentarer:

-Nena- sa...

Skönt att bara slappa så där en f.m när man sen har mycket att göra, det gjorde jag med idag.

Kimmie sa...

Vad bra att pengarna kom in idag trots allt. Skönt du fått slappa idag när du nu har så fullt upp under resten av veckan.

Annica sa...

Har även jag bara slappat idag efter veterinärbesöket. Sovit bort hela kvällen. Skönt då tiden går.