fredag 15 maj 2009

Handlingsförlamad

De senaste dagarna har jag inte kunnat ta mig för något (förutom besöket hos sjukgymnasten), mest legat på sängen och läst eller sovit trots att det gör mest ont när jag ligger - hur dum får man lov att bli?
Men jag känner mig helt groggig i huvudet och det känns inte som att jag kan tänka riktigt klart och än mindre fatta beslut om vad dagen ska innehålla och vad som ska göras.
Tror det är biverkningar från en ny medicin jag fått..... Förhoppningsvis släpper "förlamningen" och jag kan bli lite mer "normal" igen.

3 kommentarer:

Kimmie sa...

Hoppas du kan komma ut en stund i det vackra vädret idag, det kan kanske pigga upp?

-Nena- sa...

Ja det kan ju vara ny medicin som ställer till det.
Jag hoppas att det släpper och att du kan få bli normal ( hur man nu är det?) igen.
Jobbigt att vara så *minns*

Sköt om dig.

Hossan sa...

Ja, trots att jag följde med ut igår så var jag groggy hela dagen.

Orkade knappt ta mig ur sängen idag.

Måste duscha och tvätta håret, känns som ett oöverstigligt hinder med badrumskanten.

Kan inte hoppas på att bli normal - för det har jag aldrig varit, hi hi hi.