torsdag 25 december 2008

God fortsättning på julen

Gårdagen blev bättre än väntat!
Lite stressat mot slutet eftersom någon ville besöka kyrkan/julmässan vid midnatt.

Den som fick flest julklappar var JAG! Inte dyrast men absolut flest :-)
Årets julklappar innehöll bla bok, almanacka, strumpor i varierande färger, pyjamas, chokladkartong, shampo och balsam i pluralis, mat till katterna (ja, de fick presenter av många) leksaker till katterna, prydnadstomte, nattkräm, värmepåse med extra gulligt tillhörande örngott, värmeljus med doft, träbricka för värmeljus, mystofflor, platslåda som kan användas som lunchbox, plåtburk för katternas torrfoder m.m. (säkert glömde jag något, inte för att jag är mindre glad för det, men det är svårt att minnas allt när man sitter vid datorn)

Nu ska jag snart hem till min mamma och hjälpa henne fylla på hennes tablettdosett, hade jag bara tänkt på det kunde jag gjort det igår när jag hjälpte henne hem och att komma isäng...
Men, men inte lätt att komma ihåg allt.....

Solen har lyst idag och nu snart går den ner men jag hoppas att den tittar fram imorgon igen, så mycket skönare att gå ut när inte allt är grått, mörkt och trist!

1 kommentar:

Turtlan sa...

Ja men titta här så kul!

Hossans nya blogg :-))
Grön och skön i juletid!

KUL!

God fortsättning också!