lördag 20 december 2008

Inga roliga inlägg

Har inget kul att berätta denna gången heller.

Fick arbetsgivarintyget igår som jag skulle ha skickat till a-kassan i helgen. Fel ifyllt och folket har gått på semester. Suck! Får verkligen ont i magen av sånt här. Varför måste ALLT strula? Kan inte en sån enkel sak få fungera??

Vaknar som vanligt flera gånger per natt, problemet är att jag har så ont i magen att det är omöjligt att ligga kvar och jag vet inte var jag ska göra av min oro.

De skickade hem pappa från sjukhuset igår - en massa struliga omständigheter runt det med. Mamma nervös för hon kan inte vara sjuksköterska åt honom och han behöver omsorg/uppmärksamhet nästan dygnet runt.
Jag drar mig för att ringa dit, orkar inte mer familjebekymmer.

Så ska jag söka efter jobb och det gör jag varje dag, flera gånger om dagen, men det FINNS INGA att söka just nu - undrar om de förstår det på af? Hoppas att det blir bättre efter nyår när företagen har tid med sin arbetsplats igen och slutat fira jul och nyår. Jag vill och behöver ett jobb så fort som möjligt!

Jag tror inte att min kropp håller mycket längre.
Jag har verkligen misskött den under MYCKET lång tid, är väl inte så konstigt om den till slut tagit så mycket stryk att den lägger av och ändå blir jag förvånad för jag har levt så här under i princip hela mitt liv. Varför reagerar den så nu? Eller har det hänt något extra?? Frågar jag mig
som gärna gör som strutsen.

Ni vet känslan när man går av en karusell som snurrat runt fort, fort åt både det ena och andra hållet - den känslan kommer över mig i tid och otid och det känns som jag ska ramla (trots att jag ibland är sittande och liggande)

Bävar för att ge mig ut, men snart är det dags för promenad med bror och till honom är det inte lönt att säga något (bestämt att vi bara ska försöka prata positiva saker) så det får bli som en överraskning om jag faller ihop.

Jag tycker inte om mig själv just nu och tycker verkligen inte om mitt sk liv
Slutklagat för denna gången - nu får jag gå och ta itu med tvätten.

2 kommentarer:

Kimmie sa...

Usch, vad jobbigt det låter.
Imorgon kommer du hem till mig och då ska vi ha trevligt. Så det så!

Hossan sa...

Ja, då är det jul :-)