måndag 22 december 2008

Gårdagen och idag

Igår var jag hos Kimmie. Hon hade gjort en underbart god paj och köpt de kycklingspett som är mina favoriter, smarriga räkspett med ailoi och buffalowings, sallad och en massa goda såser/dressingar. Sen hade vi julklappsutdelning och jag fick alldeles för många julklappar och alla var helt perfekta!
Det var avslappnat och skönt och vi fick snacka i lugn och ro - jätteskönt!
Också åt vi chokladpraliner...

Hennes son är helt underbar! Extragulligt att han hade varit och valt ut julklapp till mina katter - de gillade den, de fick smaka på en av dem igårkväll.

Tack Kimmie för en riktigt mysig och trevlig samvaro!

Idag har jag fått tag i de som kan ge mig ett nytt intyg och jag ska in på kontoret om några timmar. Skönt att det löser sig!

Sista julklapparna ska handlas, fick pengar idag.
Måste ladda busskortet och lite annat smått och gott.

1 kommentar:

Kimmie sa...

Oj, vad du var igång redan då. Jag har precis masat mig upp ur sängen. Skönt att intyget kom.