torsdag 18 december 2008

Tomt och innehållslöst

Jag tycker att livet känns så tom och innehållslöst!
Ständigt och jämt är jag ledsen.
Har inga fritidsintressen och känner inte för att vara
social.
Går mest runt och tycker synd om mig och ändå
vet jag att det finns så många som har det riktigt
svårt!
Emellanåt skäms jag över mig själv, men mest
tycker jag synd om mig....
Det är som om jag tappat bort handboken över
hur man ska leva ett bra och gott liv. (Om jag
nu någonsin haft någon sådan bok)
Inte heller tycker jag att andras liv lockar,
alltså finns det inget som jag kan kopiera in i
mitt eget liv.
Så meningslöst!!
NÅGON uppgift är det väl meningen att jag ska
ha under min tid på jorden?

Någon sa att när livet är som bäst är det
"Kamp, möda och strid"

Slutsats: Det blir inte bättre än så här, möjligen
sämre.

1 kommentar:

Kimmie sa...

Du är en superfin vän - det är en bra uppgift i livet.