torsdag 19 februari 2009

Åh nej!

Vaknade vid ett i natt kraftigt illamående och med kramp i tarmarna! Trodde att det skulle vara slut för den här gången. Tack och lov inget huvud i toastolen men från andra hållet har det kommit. Märkligt för jag har knappt ätit något... Tre smala bitar pizza, det ända som kändes ätbar och vars doft inte fick mig att må illa - fast det var väl förstås för fett för den stackars magen?!

Känner mig håglös och lite orolig. Inte för att jag har något att oroa mig för just nu.

Borde verkligen städa!

Vitt på marken ochdet singlar fortfarande ner lite lätt. Vart tar våren vägen?!
Gick förbi en tygaffär i förra veckan där de annonserade stort "NU HAR VÅRENS TYGER KOMMIT" - hade god lust att gå in och fråga om de även visste när våren kom...

4 kommentarer:

chaos sa...

Näää! Stackare! :( Blåbärssoppa? Cola? Eller något i den stilen kanske är något för din stackars mage.

Jag undrar också vart våren har tagit vägen. Fast här är det något som känns som vår-vinter. Kallt, men solen har börjat värma och det är härligt! :) Jag längtar efter att krokusar och andra vårblommor ska börja titta upp, men och andra sidan är det ju bara februari ännu. Vi kanske måste ge oss till tåls en månad till eller så. :)

Sköt om dig, och du, strunta i städningen så länge du inte mår bra! Vila, ta det lugnt, ät sånt som känns bra för magen att äta och bara ta hand om dig!

Kram!

Anonym sa...

Tack för bra tips och råd (gillar extra mkt den om att inte städa) ;-) och tack för vänliga ord!
Har fått i mig lite lättfil och försökte mig på att dammsuga sovrummet, det var så mycket damm att det nog är ohälsosamt att sova i. Blev yr så det snurrar, slutstdat för idag :-D

Kram

-Nena- sa...

Usch vad jobbigt. Magsjuka kan ju dra ut på tiden tyvärr.

Ja var tog våren vägen???

Anonym sa...

Haha skulle vilja sitta som en fluga på väggen och se deras ansikten om Hossan frågar sybutiken var är våren då?
Städa?Förstår inte ordet. Vill inte ens veta betydelsen :-)