lördag 7 februari 2009

Det blev inte riktigt som jag tänkt

Var hos min syster (så ovanligt då) vi åt, tittade på tv tillsammans, det var bestämt att jag skulle sova över så att jag slapp att ta bussen hem så sent (efter Let´s dance). Jag sover omöjligt ännu sämre när jag ska sova någon annanstans. De vill inte heller gå upp så tidigt som jag tvingas göra (pga värken) så jag kan förstå att det blir lite fel ibland. Imorse (när jag redan varit vaken fyra timmar) gick syster upp på toa och la sig igen och jag hade inte lust att sitta där sysslolös så jag packade ihop mina saker och promenerade hem.

Hoppas att de inte blev sura på mig!

3 kommentarer:

-Nena- sa...

Inte kan de bli sura, se förstår säkert varför du gick hem.

Har också jättesvårt att sova borta. Det är lite jobbigt.

Hoppas du får en bra lördag.

Kimmie sa...

Hur i hela fridens tidigt var du upp egentligen, klockan var bara 9 när du skrev och då hade du gått hem och innan dess varit vaken i 4 timmar =)
Men det är klart omöjligt att sova när man har ont.

Anonym sa...

Har pratat med syster nu, hon ringde. Hon förstod. Skönt. Vill inte att vi ska bli ovän om en sån petitess. Jag tror hon förstår hur svårt jag har för att sova nu.