tisdag 24 februari 2009

Tisdag

Idag ska jag först till doktorn och sen på sömnskola.
Det blir en håltimme däremellan. Inte lönt att åka hem och inte mycket att göra i området.
Håller sig vädret kan jag ta en promenad om jag orkar (lätt febrig av förkylningen).
Eller så får jag sitta och titta på slingan de sänder i väntrummet, den kan jag utan och innan, den är ca en halvtimme lång och jag har suttit en del i det väntrummet känns det som. Är alltid ute i överdrivet god tid och läkarna oftast försenade.

3 kommentarer:

-Nena- sa...

Hoppas verkligen att det går bra hos doktorn.
Trist när man har håltimme så där och det inte finns något att göra.
Kanske kan du ta med en bok eller tidning så att du slipper sitta och se den där slingan igen.

Kimmie sa...

Hossan: Usch så tråkigt - säger som Nena ta med något att läsa.

Anonym sa...

Nu är det väl försent men en billig skvallerblaska är alltid ett bra sätt att roa sig med i trista väntrum.
Hoppas det gick bra hos doktorn