tisdag 17 februari 2009

Trött och rastlös

Mår bättre nu, men har fortfarande inte ätit något. Det har blivit matskedar/små sklunkar med vatten, lite lättfil så som den är i förpackningen och nu nyligen värmde jag en påse kycklingsoppa, men nej, magen tyckte inte ens om doften!? Tog ändå några teskedar, för något måste man få i sig har jag fått för mig.

Är trött men ändå rastlös. Vill att något ska hända, men kan inte umgås med någon ifall jag smittas. Funderade på att gå ner till torget och smitta lite folk i affären där och handla hem något annat drickbart (förutom vatten och filmjölk). Men nej, känner mig darrig i benen.

Lampan i badrummet gick sönder och jag känner inte för att ställa mig på en stege för att byta, den sitter uppe i taket. Slår vad om att jag ramlat med huvudet före i badkaret om jag försökte.

Bra är att tv fungerar igen efter att ha haft "myrornas krig" i sändning ett och ett halvt dygn.

Katten vill nog ha kycklingsoppan så han får den istället.

2 kommentarer:

-Nena- sa...

Hade jag bott närmre hade jag handlat till dig och hängt på dörren. Jobbigt när man har magsjuka och det kan ju tyvärr sitta i ett tag, att man är så där trött och skakig.
Fortsätt krya på dig.

Anonym sa...

Tack Nena! Vad gulligt av dig! :-)