onsdag 18 februari 2009

Bättre

Fortfarande matt, var ute en liten promenad med syster och efteråt kändes det som om jag sprungit maratonlopp, ja inte för att jag vet hur det känns men ändå.

Har varit hos mina föräldrar och hjälpt till med deras räkningar, hoppas VERKLIGEN att jag inte fortfarande bär på någon smitta. Men mamma hade inga tabletter i sin doseringsask och den utlovade sköterskan som skulle komma och göra det hade inte dykt upp. Så vad gör man?

Nu tror jag att jag ska lägga mig och läsa en stund innan John Blund förhoppningsvis kommer på besök med lite trevligare drömmar än sist. Ibland undrar jag om jag skulle bli skräckfilmsförfattare eller något sådant. :-)

Sov gott!

3 kommentarer:

Kimmie sa...

Sov gott!

-Nena- sa...

Hoppas verkligen att du får sova gott i natt och inte med några hemska drömmar.

chaos sa...

Skönt att höra att du mår bättre! :)

Kram!