måndag 23 februari 2009

Måndag och stelfrusen

Alltså det är helt sanslöst hur dragig en lägenhet kan vara!
Sitter här vid datorn och är helt stelfrusen. Jag HAR klagat på att lägenheten är kall och otät. Det finns full värme på elementen men de gör inte så mycket nytta mer än när man håller händerna på dem. Till svar har jag fått att det är inget fel utan det ska vara så här för att lägenheten inte ska mögla, men ärligt alltså?! Ska man inte kunna sitta/gå i t-shirt och jeans i sitt hem utan att förfrysa, det räcker inte med att ta kofta på det är inte tillräckligt, tjocka sockor och helst långkalsonger med så är det bara händer, hals och huvud som är kalla.....

3 kommentarer:

Kimmie sa...

Kan ha något att göra med att du är extremt frusen av dig också, eller? =)

-Nena- sa...

Usch det är hemskt att gå inne och frysa.
Jag är ju en fryskylling och behöver ta på mig en fleec inne då andra här hemma går i t-tröja.

Anonym sa...

Jag är inte så frusen av mig och gillar svala rum.Men maken han eldar på som aldrig förr. Elementet till sovrummet vägrar jag överhuvudtaget ha på för då svettas jag ihjäl under natten.