fredag 27 februari 2009

När sover man?

Nätterna ger inte mycket sömn, men tydligen räcker det ändå?
Idag har jag farit runt en del men inte uträttat så där väldigt mycket.

Fick slänga ett par skor som någon katt kissat i (mina katter eller min systers?)
märkte det inte förrän jag tog av mig skorna och en stank från en annan värld slår mot mig - ewwhh. Nu har jag bara ett "nytt" par och dessa hänger jag upp på tamburinen bland jackor och mössor. Har köpt inlägg som man kan ta ut och tvätta (om någon lyckas kissa på dem, så ska det väl räcka med att kasta inläggen och inte hela skorna)

Sen handlade vi produkter till tacos, lagade och åt hos min syster nu på kvällen och tittade på Let´s dance tillsammans innan jag tog bussen hem till lilla slussen (min lya menar jag)

Inte vilat alls på dagen och jag känner att förkylningen kräver att jag vilar lite mer än så här.
Men IMORGON då.....
Ska jag tvätta klockan 07.00, promenad med bror vid nio, men SEN när tvätten är klar kanske det blir en halvtimme på loppelådan (=sängen)

Inga kommentarer: