lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag

Jag är klar med tvätten - där var mer än vanligt eftersom katterna varit "kräkiga" av sig och det blir så mycket mer att tvätta då. Varför kan de inte bara kräka på golvet där man ¨lätt kan ta bort det och sen tvätta av? Fick höra av någon att katter är smarta och kräker helts på mattor eller textiler/kläder eftersom dessa går att ta bort och därmed är spyan också borta. Inte för att jag vet om det är sant.

Jag har varit på promenad med bror och även inhandlat lite frukost. Men jag åt av lösgodiset som jag köpte istället så nu låter frukost inte alls lockande.... Konstigt!? Fniss


Kramar till mina bloggvänner på alla hjärtans dag! Må ni få en riktigt bra, skön och kanske även romantisk dag!

4 kommentarer:

Kimmie sa...

Godis till frukost - låter jättenyttigt =)

Anonym sa...

Ha en trevlig alla hjärtans dag Hossan.
Inte ska du tro på skrönan att de kräks där för kräket tas bort snabbare. Nej nej de gör det bara för jäklas med matte så hon får händerna fulla av onödigt arbete :-)

Anonym sa...

Kimmie: Jag föddes nyttig ;-)

Annica: Då var det precis som jag trodde då - j-kla odjur.... :-)

-Nena- sa...

Ja varför djur så. Här hemma har ena hunden för sig att alltid kräkas på ett och samma ställe, men bara om mattan ligger där. Ligger den inte där så hittar hon en annan matta att kräkas på *urk*

Hoppas du får en riktigt skön fortsättning på dagen.
Kram