måndag 9 februari 2009

TRÖTT

Trött - ett konstant tillstånd känns det som.

Har varit hos mamma och slängt lite mer från deras vind. Frågade om det var ok att slänga vad jag själv ansåg vara skräp och det fick jag/vi (lillasyster och jag). Det blir inte mycket gjort varje gång men åtminstone något.

Somnade tio minuter på min systers säng. Gissa om det var skönt?!

Min storasyster ringde och ville höra lite om sömnskolan, men jag har bara varit en gång än, så det fanns inte så mycket att berätta. Själv hade hon börjat på en "afro-någonting-dans-kurs" och det tyckte hon var mycket kul. :-)

Min svägerska skulle på återkontroll idag, jag hoppas innerligt att den gick ok, vet inte om de fick besked meddetsamma eller om det tar någon dag? Känns extra svårt med allt sånt. Jag vill inte ringa, vet att de tycker det är jobbigt nog som det är.

Tänker mycket på Kimmie med familj och det som hänt.

Inga kommentarer: