fredag 20 februari 2009

Fredagmorgon

Godmorgon!

Väldigt hackigt med sömnen inatt med. Illamående och värk.

Idag ska jag på intervju eller som de sa information om tjänsten. Det är via ett bemanningsföretag. För min del hänger det på lönen eftersom det inte är en heltidstjänst och man får inte stämpla upp till heltid eftersom anställningen är hos ett bemanningsföretag. :-S
Är sen lönen så att det går att klara sig på den ändå, så saknar jag en del av kompetensen de kräver, men de har i alla fall kallat mig. Så vi får se - bra att komma dit och presentera sig, kan väl annars bli aktuell för någon annan tjänst hos dem?

Varför känns det så oroligt och nervöst...
Nej det kommer nog att gå bra det här, är det meningen så får jag jobbet (med rätt lön) annars väntar något annat snart på mig! Jag har massor av ansökningar ute.

4 kommentarer:

Turtlan sa...

Håller tummarna att det går bra!

Men det är allt knäppa regler att man inte får jobba det man får och sen stämpla resten.
Sen så kanske det kan vara farligt ta ett deltidsjobb för då får man stämpla mindre sen....?

Vink Vink från Sola stan!

-Nena- sa...

Det är märkliga regler det där. Har råkat utt för samma för en massa år sedan.
Hade jag fått jobbet hade jag ite fått stämpla och se när jobbet tagit slut (var bara ett vik.) så hade min a-kassa blicit hälften än vad jag hade.

Jag hoppas i alla fall att det går bra för dig och att lön och allt blir bra.

Kimmie sa...

Fick ditt SMS, det var ju skit.

Anonym sa...

Håller tummarna hårt att du har allt de önskar och de har det du önskar.Rätt lön och fina arbetskamrater och arbetstider osv osv..