torsdag 5 februari 2009

Torsdag och regn

Jaha, så tog denna natten slut. Inte så mycket bra sömn, känner mig trött, men det har jag iofs gjort så länge så det har kanske inte med sömnen att göra. Inbillar mig bara att om jag någon natt fick sova minst sex timmar i ett sträck utan att vakna eller bli väckt så skulle jag snart vara ifatt.

Ut och promenera i regnet är väl inget jag ser fram mot, men det är väl bara att ta sig i kragen och plocka på sig kläder och ge sig av. Det bär hem till mamma och deras garderober, kanske ska jag och syster ta en titt på vinden med. Vi får se. Kanske blir det bara till att sitta och prata vid köksbordet?

Till frukost blev det lättfil med kellogs red berries. Hyfsat gott.

Ha en bra dag!

4 kommentarer:

Kimmie sa...

Hoppas det går bra idag!

chaos sa...

Tycker du är stark som orkar hjälpa dina föräldrar så mycket. Mina föräldrar har inte kommit till det stadiet ännu där dom behöver hjälp, men jag bävar för när den dagen kommer. Speciellt nu när jag är ensam, förrut var vi ju två syskon, som hade kunnat hjälpas åt.

Hoppas allt går bra och hoppas att det slutar regna och solen tittar fram istället. Här snöar det... Kul för ungarna, men jag vill ha vår nu. :)

Ha en bra dag!
Kram!

-Nena- sa...

Eländig natt.

Hoppas dagen blir bättre.

Hossan sa...

Det är konstigt när man nästan blir förälder till sina föräldrar.