lördag 21 februari 2009

Utmärkelse

Jag har fått samma utmärkelse av Nena och Kimmie .
Tack!!


5 saker som jag inte kan vara utan:


Min mamma - hon är bäst.

Kimmie - den bästa vän som finns att få.

Mina katter - vem skulle annars vänta på mig när jag kom hem.

Min syskon - vi hör liksom ihop även om vi är väldigt olika

Mina värmekuddar - de tar udden av min värk


(Fast nu är de fyra första inga saker, men man behöver väl inte ta rubriken SÅ bokstavligt?
Saker som jag har svårt att klara mig utan är sängen, öronproppar, nässpray, värmekuddar och vatten.)

Nu är det meningen att man ska skicka detta vidare till fem personer. Men jag vet inte vilka fem det skulle vara så jag skickar till de på min länklista som inte redan har utmärkelsen.

Gör så här:
1. 5 saker jag inte kan vara utan.
2. Samt skicka vidare utmärkelsen till 5 st.
Bilden sparar man ner på sin egen dator och lägger på sin egen sida.

Inga kommentarer: