onsdag 4 februari 2009

Sicka dumheter

Gick och la mig, men det gick inte att somna så jag gick upp igen. Fryser, speciellt om näsan. :-)
Nej det var inget att le åt, det är faktiskt jättestörande, för när jag fryser om tårna eller näsan kan jag inte alls komma i sömn.

Läste lite i en bok som jag inte finner så där väldigt bra, irriterar mig på huvudpersonen, annars brukar jag gilla de flesta kriminalromaner. Och denna blir kanske bättre när jag kommer lite längre in i den?

Imorgon ska jag gå hem till mina föräldrar och börja röja i några skåp, försöka förbereda för en ev flytt så smått. (Lättare att sortera bland andras "skit" än att göra det här hemma där jag verkligen borde hålla på). Promenerar dit och det kan väl ta en halvtimme kanske, så får jag lite motion med.

Jag brukar inte gå och lägga mig så här "sent" och om jag gör det brukar det vara för att jag sovit en stund på dagen. Men ingen sömn på dagen, det är för mycket som händer och jag är lite uppskruvad när jag kommer hem. Kan inte gärna sitta här hela natten. Men det är kanske det man ska göra? Hålla sig vaken så länge att man till slut bara stupar av trötthet - sen har man kanske kommit in i rätt sömnrytm? Måste fråga på kursen om det är ett bra tips :-)

1 kommentar:

Kimmie sa...

Kan nog vara bra att röja lite om de skulle få något annat boende - vilket de ju verkligen behöver.
Promenaden är kanske mindre lockande i detta eländiga vädret.