måndag 2 februari 2009

Så var det ny vecka

Igår gick jag till sjukhuset och det tog 50 minuter - ja, jag gick inte fort. Fick mer ont i min fot :-S
Men är ändå nöjd med den extra motionen.

Jag fick dammsugat igår, inte perfekt men fick bort allt synligt om jag bortser från sofforna som nog behöver en extra genomgång då katterna har hårat ner lite överallt.

Svårt med sömnen och fotvärken har varit med i drömmarna.

Idag skulle jag till vårdcentralen och ta prover. Hade tänkt att jag skulle promenera dit, men visste inte riktigt hur lång tid det skulle ta och det var halt på sina ställen. Så när jag passerade busshållsplatsen var det frestande att stanna där, men jag gick faktiskt och det tog ca 40 minuter, det var inte lika långt som jag trott. När man åker buss får man åka ner mot stan för att byta buss så därför trodde jag nog att sträckan skulle ta längre tid att gå.

Kom in direkt (ja, så fort de hade öppnat vill säga). Fick bara svar på ett av proverna idag och det var på sockret och det var bra. Skönt, hade oroat mig för det.

2 kommentarer:

Kimmie sa...

Bra att det testet var bra i varje fall. Duktigt med allt promenerande men ta det försiktigt det är lite småhalt här och där.

-Nena- sa...

Vad skönt att provet var bra.
Ibland tar det längre tid med bussen för alla stop och annat som de ska göra.
Ta det försiktigt bara med din fot och det hala.