söndag 22 februari 2009

Se det snöar, se det snöar...

Det var INTE roligt.

Jobbigt när det snöar, töar, fryser till, snöar, töar, fryser till - det blir så fasligt halt!
Jag vill kunna gå ordentligt när vi ska ut ock promenera om någon timme.

Vägningen idag var sånt resultat som jag skulle önska varje vecka, men det är en utopi och resultatet beror på magsjukan så nästa vecka blir det kanske bakslag? Minus 4,6 kilo!

Idag måste jag flytta sängen tillbaka där jag hade den innan. Upptäckte dock en fördel med där den står nu. Skönt när jag har öppet fönster och får frisk luft direkt i ansiktet, det känns skönt när resten av kroppen är nerbäddad under lager av täcken och med värmekuddar. Känns som att jag sover bättre den stunden. Hade fönstret öppet även när sängen stod på annat ställe, men då blev det liksom bara kallt i rummet.

Ha en skön söndag, det tänker jag försöka med!

3 kommentarer:

Kimmie sa...

Ja, eländiga snö. Hit med våren istället. Gå försiktigt på promenaden och ha det bra idag.

-Nena- sa...

Ja nu får våren jättegärna komma.
Supertrist när det töar och snöar omvartannat.
En massa labb och halka bara.

Ha en skön söndag och ta det försiktigt om du går ut.

Anonym sa...

Ja...Ska vi lämna in en protestlista mot snö nu. Jag blir gärna den som skriver på först.
Gråvitt utanför fönstret nu av snö som kommer ner. *SVÄR*