fredag 30 januari 2009

Dagens känsla: Som om allt står på vänt

Ingen bra sömn inatt heller, var uppe minst fem gånger. Har en tid att passa och då blir jag genast orolig för att något ska gå fel :-S. Fast jag har inte sovit så mycket bättre de andra nätterna så jag ska väl inte skylla på det.

Allmänt orolig, inget speciellt som hänt, men olustig och nervös.

Ska till doktorn idag och hoppas innerligt att hon ska lyssna på mig och inte som så många andra läkare (det var längesedan jag var hos någon) fokusera på min övervikt och ge den all skuld till mina besvär.

Ikväll blir det tv och Let´s dance det är trevligt att titta på.

3 kommentarer:

Kimmie sa...

Hej på dej, jag hoppas verkligen att det går bra hos läkaren och att hon tar sig tid att lyssna på dig. Du får berätta sen.

-Nena- sa...

Jag hoppas du får en bra läkare som lyssnar på dig, det är guld värt.
Har själv gått igenom en del som inte trodde på mig och min värk och annat.

Let´s dance tittar vi också på, ja jag och lilla dottern i alla fall.

Kram på dig.

Hossan sa...

Kimmie och Nena: Besöket hos läkaren blev inte vad jag tänkt mig.

Nena: Ja, jag har förstått att du varit genom mycket innan du fick hjälp. Jag har en kompis som också fått diagnosen fibromylagi, det tog flera år innan hon fick ett namn på sitt onda och ändå är det fortfarande läkare som inte tar hennes smärta på allvar.

Kram tillbaka