torsdag 29 januari 2009

Idag torsdag

Det blir handling idag, lillasyster kör så jag kan handla hem till katterna för en månad framöver kanske. Sen får jag se vad som blir över, måste ha pengar till alla läkar och kuratorbesök med (som mest 800 har redan betalt 100).

Ser ut som om det skulle bli en produktiv dag, men jag är så otroligt trött så jag hade allra helst velat krypa ner i sängen och sova, men det går inte nu. Vet faktiskt inte senast jag la mig mitt på dagen - längesedan var det i alla fall.

Ska hälsa på mamma med och sen är det troligt att jag umgås med syster och systerdotter ikväll med, men det är inte bestämt.

3 kommentarer:

Kimmie sa...

Skönt att få fixat en massa när du har skjuts också.
Ha de bra idag.

-Nena- sa...

Skönt att du får skjuts så att du får hem allt.

Anonym sa...

Ja, när man handlar så mycket och tungt så är det extra skönt, för att inte säga nödvändigt, med skjuts