torsdag 22 januari 2009

Mår dåligt

Pengarna från a-kassan kom idag - skönt! (Räcker dock inte till alla räkningar och lånade pengar) Måste få lönen för decembermånads arbetade dagar - var blir DE av? De skulle synas på kontot idag, men icke. Ska det strula med det med nu???

Mår illa hela tiden, hjärtat hamrar hårt i bröstet, olusten kryper i hela kroppen. Sover knappt och när jag gör så är jag plågad av drömmar av diverse stressande teman. Värk i hela kroppen.

Så innerligt trött på mig själv!!! Vill inte må eller vara så här!!!!!!

Trodde att jag skulle få handlat hem lite idag, men det kan jag helt glömma.

Jag som alltid trivts i min ensamhet står nästan inte ut med att vara själv en timme ens. Och det är MÅNGA timmar jag är själv, kan inte flytta in till någon annan precis. Försöker att vara hos någon så mycket som möjligt men det är inte hållbart i längden. Så här kan jag inte ha det!!!

2 kommentarer:

Kimmie sa...

Decemberlönen kommer säkert imorgon - eller kanske på måndag - den 25 är ju först på söndag....
Tänker på dig. Kramar!

-Nena- sa...

Önskar man kunde göra något för dig men det är ju inte så lätt så jag skickar en stor kram.
Säger som Kimmie att lönen för december dyker nog upp imorgon eller på måndag.