måndag 5 januari 2009

Inte mycket som fungerar

Inte gick det att ringa a-kassan idag - de tog inte emot samtal som handlade om ersättning. I brevlådan kom det ett brev från dem där de begär in de handlingar som jag skickade dem före jul. Men jag kan alltså inte ringa dem och berätta att jag redan skickat dem och att de borde ha haft dem registrerade FÖRE det datum som stod på deras utskick. Allt för att oron ska växa och magvärken bli intensivare. Ärligt talat är jag så trött att jag nästan inte bryr mig just nu, kan ändå inget göra, får väl ringa på onsdag och förhöra mig om de verkligen inte fått in mina papper eller det blivit något misstag.... Annars måste jag jaga fram nya original och när kan jag då tänkas få några pengar? Trött, trött, trött och förbannat ledsen. Önskar att jag bara kunde somna och vakna till något bättre.

Inga kommentarer: