måndag 19 januari 2009

Måndag

Dålig sömn och orolig morgon. La mig inte SÅ tidigt, klockan var väl 22 och sen låg jag och läste en stund innan jag somnade. Vaknade halv ett, två, halv tre, tjugo över fyra, sex. Det sägs att man inte ska titta på klockan när man vaknar på natten, men jag kan inte låta bli när jag tror att det är morgon och klockan visar sig vara halv ett på natten är det bra att man tittade så att man inte steg upp och gjorde sig redo för dagen....

Ska gå ut en runda och sen ska jag hämta medicin till mina föräldrar och det innebär att jag ska hem till dem också. Ser kallt och grått ut men det kan vara bra att få röra på sig och få lite nytt syre samtidigt.

2 kommentarer:

Kimmie sa...

Jaså, du har också sovit dåligt! Jobbigt.

-Nena- sa...

Jobbigt när nätterna bli så där och det är svårt att låta bli att titta på klockan.