lördag 3 januari 2009

Fel person att fråga om sånt råd

Var hos kompis M idag. Hon hade kärleksproblem och så frågade hon MIG vad jag tyckte hon skulle göra.....

Alltså jag är verkligen inte rätt person att fråga om sånt - har aldrig någonsin fått ett förhållande att fungera och har slutat leta/tro på att den "rätte" finns där någonstans.

Det har hunnit hända väldigt mycket negativt hos familj, vänner och kompisar för att bara ha gått tre dagar på det här 2009 som skulle bli ett så bra och positivt år. Grrrr!!!

Men jag (och många med mig) kan väl ändå få fortsätta att hoppas att det vänder och händer goda saker resten av året?!

1 kommentar:

Kimmie sa...

Fördelen med att allt går åt helvete nu är att det kan bara bli bättre! Och du brukar faktiskt ha kloka åsikter oavsett din situation.