måndag 13 april 2009

En utmaning

Har tagit denna från Nenas blogg

Gör så här:
Förnamn= Mellannamn
Efternamn= Bästa vännens namn (jag blir tvungen att ta hennes flicknamn för det nuvarande är för udda)
Hemort=senaste semesterresan
Ålder= Mammas ålder
Jobb= Pappas jobb
Favoritmat= Det du avskyr!
Antal barn= Antal piercingar (hål i örat räknas)
Hårfärg= Färgen på din tröja
Ögonfärg=Färgen på dina byxor
Idol= Den du senast lyssnade på

Mitt namn är Ester Olsson. Jag bor i Danmark och är 77 år. Jag är fd busschaufför och älskar blodkorv. Jag har inga barn. Mitt hår är grått och jag har vinröda ögon. Jag minns inte vilka mina idoler är.....

De som känner för utmaningen gör den

Ps. Vill bara påpeka att byxorna jag har på mig just nu är min pyjamas. Fast jag hade tagit på mig en annan tröja annars hade håret varit vinrött med vita prickar. Ds

1 kommentar:

-Nena- sa...

Vinrött hår med prickar hade varit fräsigt ;)
Kul att läsa.