måndag 6 april 2009

Så var det måndag igen

Gårdagen var lite bökig och stökig men den är passerad och nu är det en ny dag.

Idag skickar de hem mamma från sjukhuset. Jag var där på förmiddagen igår och hon var inte pigg på att åka hem. På eftermiddagen var min bror där och när jag pratade med honom igår kväll så sa han att han tyckte inte att det var så bra som han hade hoppats. Nej, jag tycker att det känns som att hon har gett upp och det höll han med om. Vad ska man göra? Jag hoppas att de som ska komma hem till dem och se till så att allt fungerar även kan ge dem lite motivation och livsglädje... Jag lyckas inte

Haft jätteont flera dagar/nätter nu. Det är dags att värken släpper taget så att jag kan få andas normalt ett tag!

Ser ut att kunna bli en solig och fin dag även om det var svinkallt tidigare imorse.

5 kommentarer:

Kimmie sa...

Så jobbigt, både med dina föräldrar och din värk.
Önskar jag kunde göra det lättare på något sätt men vet inte hur det skulle gå till.

Hossan sa...

Finns inget att göra - Det är fullt tillräckligt med att du finns! Och det är jag väldigt glad för :-D

Annica sa...

Lessamt att hon inte är pigg på åka hem. men hon kanske känner oron att inte klara det längre.
Hoppas värken ger med sig så du får en bra dag trots allt

-Nena- sa...

Tråkigt att din mamma inte är så pigg på att komma hem.
Hoppas att de nu får all den hjälp de behöver och att ni syskom kan kännar någorlunda lugn när de är hemma.

Jobbigt med värken. Håller med dig att nu får det vara nog!

Nu är det soligt och varmt här hemma och jag hoppas att det är detsamma hos dig.

Hossan sa...

Annica och Nena: Ja, jag saknar ord