söndag 19 april 2009

Rastlöshet botas genom att tugga?

Det har varit en "stoppa i munnen" dag. Äta, äta, äta.

Fortfarande kvar av spaghettin med skink och baconsås - åt två stora sådana portioner (vid olika tidpunkter). Sen kokade jag kola och åt upp, åt en glass eller var det två?, en påse popcorn, därefter bakade jag kladdkaksmuffins (receptet har jag fått av någon för längesedan och aldrig gjort dem innan ) och åt upp de flesta. Druckit massor av funlight tropical samt funlight päron men kolsyrat vatten. Säkert har jag ätit något mer som jag glömt nu.

Ännu en dag utan att lämna lägenheten. Imorgon får jag ta och skärpa mig.

Fick dammsugat lite i köket. Borde ha diskat, bänken svämmar över efter allt jag använt idag plus att det fanns lite från veckan som gått. Men det är ingen som tar det ifrån mig.

Sen har jag läst och ikväll har jag pratat i telefon en hel del. Har pratat med tre av mina fyra syskon och båda mina föräldrar :-)

1 kommentar:

Kimmie sa...

Idag kommer du säkert ut - det är jättehärligt väder (lite kallt, men fint). Hoppas du får en skön dag.