torsdag 23 april 2009

Inte på bästa humör

Sur och grinig idag.

Har ätit varma frukostbullar (sådana som är halvfärdiga och "bara" ska värmas) med ost och citronmarmelad och till det funlight saft hallonsmak (det är det enda drickbara utöver vatten härhemma just nu, jo jag har tea med förresten)

Stolt över att jag har diskat! En JÄTTESTOR disk. Jag förstår bara inte hur jag som ensam person lyckats använda så mycket?

Måste handla kattmat idag, det är helt slut, de fick de sista smulorna nu imorse och de tyckte inte det var tillräckligt, men jag får inte pengar förrän idag och det blev inte många korvören över när räkningarna var betalda. Men kattmat ska det åtminstone bli.

Nu ska jag göra avslappningsövning trots att jag inte alls känner för det men jag är nere på den version som bara tar 6 minuter så det kan jag väl offra för att ev öka mitt välbefinnande...?

Sen lägger jag mig på sängen och fortsätter att sura! Nej eller jo, kanske en stund men sen får jag ge mig ut och då blir jag säkert både piggare och gladare.

Hoppas att er torsdag är och blir bra!

3 kommentarer:

Kimmie sa...

Om du går ut i solen så kanske surheten försvinner =)

-Nena- sa...

Lät gott med varma frukostbullar.

Hoppas humörett blir bättre i solen.

Angelsheart sa...

Usch...låter lite som en negativ spiral...Hoppas att lite sol och värme kan skänka dig glädje. Bra att du tog tag i disken :-)