måndag 13 april 2009

Ingen bra natt

Har varit mer ur sängen än i den. Jösses vad ont man kan ha! Ont överallt. Kändes som om någon slagit sönder mina handleder. Jag smörjde med radital och lindade dem. Gav bara lite lindring. Kunde inte ligga på sidan kändes som bölder i höfterna. Inte ligga på magen, kändes som om knäna böjdes på fel håll. Och när jag låg på rygg så sprängde ryggen och det högg ut i benen, nacken stel och värkande som någon satt ett spjut från huvudet ner i ryggraden. Sen ont lite varstans i övrigt med.

När jag äntligen lyckades slumra till en liten stund kom den röde katten upp i sängen och började trampa på mig, jag puttade bort honom, då gick han upp och la sig PÅ mig. Nej NU får det räcka, så jag slog till honom över baken och bad honom försvinna och sen var jag klarvaken med min värk igen.

Nu spränger det i hela kroppen och det känns som om blodet inte fick plats i ådrorna...
När ska det ta slut?

Men det är bra att det är morgon

3 kommentarer:

Kimmie sa...

Låter skitjobbigt, hoppas det lättar snart!

Angelsheart sa...

Ja fy, kan inte ens tänka mig hur hemskt det måste vara att ständigt ha ont! Stackare...

-Nena- sa...

Lider så med dig och vet vad du går igenom...

Jag hoppas att du nu mår lite bättre och att du har fått chansen att vila.