torsdag 2 april 2009

Godnatt

La mig en stund på eftermiddagen för jag var så trött och mådde inte så bra. När jag vaknade mådde jag ännu sämre och kunde knappt ta mig ur sängen. Usch vilken värk! Riktigt jobbigt i flera timmar, men nu känns det hyfsat igen trots att jag har ont. Bävar lite för att lägga mig nu, men får väl ta någon tablett kanske och hoppas på att det inte ska upprepa sig. Visst har det varit väderomslag idag. Började med frost och minusgrader till att bli en riktigt varm och solig dag. Kanske var det det som gjorde det?

Imorgon ska jag till sjukgymnast och sen till mamma på sjukhuset och på kvällen ska jag till Kimmie, det ska bli så skönt att träffa henne och komma bort lite från allt annat.

Med önskan om en godnatts sömn!

2 kommentarer:

Annica sa...

Det är heeelt okey att ta bloggpaus mellan varven.
Inget kul att må skit heller. Men hoppas du får en bättre dag i morrn

Kimmie sa...

Hoppas det känns lite bättre idag!
Vi ses ikväll.