fredag 17 april 2009

Sjukgymnasten

Hon tror inte att det är diskbråck och frågade sig varför doktorn trodde det. Ja, inte vet jag, men jag förmodar att hon gick på vad jag sa om hur det kändes. Som sagt jag vet inte, men jag tycker att det känns som en trolig förklaring, lika trolig som att en nerv har kommit i kläm. Jag tycker att allt, som kan förklara min extra värk, är troligt.

Ska till sjukgymnasten i början på nästa vecka igen, så att hon själv kan göra en undersökning. Idag hann vi bara med snack och avslappningen (jag var tvungen att berätta om den extra och nytillkomna smärtan enl doktorn).

Nu ska jag lägga mig och jag önskar att vi alla får Sova Gott!

5 kommentarer:

-Nena- sa...

Jag hoppas att du får ova gott i natt.

När det gäller värken så tror man ju på det läkaren säger och man vill ju bara hitta en anedning till varför man har så ont.
Vad det är spelar inte så stor roll just då man har som värst smärta.
Skönt att du fick en ny tid så snabbt och att sjukgymnasten också vill undersöka dig.

Annica sa...

Önskar man vore som dagens bilar..Bara att stoppa i en kontakt i en dator och man får ett felsök tvärt. Nu tror en si och andra så. Det är fasen inte lätt att ha värk och få femtioelva teorier på vad det kan bero på.

Kimmie sa...

Hoppas bara de hittar skälet snart och att du kan få någon sorts hjälp. Jag ser din smärta varje gång vi ses och det är så att det gör ont i mig. Hoppas du får sova gott - vi hörs antagligen imorgon om du inte försvinner ut till dina otaliga "plikter" innan jag kommit ur sängen =)

chaos sa...

Tänker på dig! Och hoppas att du får sova gott i natt, utan alltför mycket smärta!

Varm kram!

Hossan sa...

Nena: Sömnen blev hyfsat ok, rätt mycket värk, men ändå sömn däremellan. Namnet på vad som är fel spelar liksom ingen roll precis som du skriver,, det är liksom bara HJÄLP MIG som gäller.

Annica: Ja, DET hade varit utmärkt och så kunde man bara köpa en reservdel och byta ut det som var fel! Det hade varit PERFEKT! Varför har de inte uppfunnit det?

Hossan: Jag är faktiskt fortfarande hemma, vilket förvånar mig själv (kan bero på att bror jobbar och att jag har fått diarre?)

Chaos: Tack! Varm kram tillbaka!