måndag 20 april 2009

Måndag igen

Så var det måndag och det är den dagen som det brukar komma ut flest jobb på platsbanken. Hittills har det kommit ETT!!!!! :-( Ska kolla i eftermiddag igen.

Min syster ringde och ville att jag skulle följa med på en del jobbiga ärende hon skulle uträtta. Jag behöver komma ut, känner att jag håller på att deppa ihop och förfalla helt så jag sa ja.

Har några grejer jag ska fixa hos mina föräldrar med idag.

Så nu får jag ta och duscha och klä på mig och sen ta med mina kassar med återvinningsskräp när syster kommer och hämtar mig.

Ha en bra måndag!

3 kommentarer:

Kimmie sa...

Säkert nyttigt att komma ut och kanske piggnar du till lite av att göra något annat. Ha det bra!

-Nena- sa...

Jag hoppas att du känner dig piggare efter att ha varit ute.

Annica sa...

Vad ska jag säga för pigga upp dig Hossan?
Förstår din sits med frustationen på jobbmarknaden sååå...