lördag 4 april 2009

Läskiga mardrömmar

Inatt har det varit enormt mycket värk men även en massa mardrömmar när sömnen väl infunnit sig. Drömde att jag hade något som växte i och ut ur örat en stor svart knölig sak. Den satt fast med trådar/senor inne i örat, men jag lyckades vrida loss den. Äckligt! Sen sa någon att jag nog hade något djur i örat och att jag skulle känna efter. Så jag tog en tops och kände att där satt något där lite längre in och jag fick tag i änden på en fet blå- och vitrandig larv som säkert var fem cm lång och som hade huvudet fastbitet inne i örat. Jag drog loss även denna och då ser jag att jag har ett hål som är ca 1,5 cm stort som är alldeles varigt och jag tvättar, tvättar, tvättar, men det kommer hela tiden mer illaluktande var..... Larven som hade ögon som om han hörde hemma i en tecknad serie skållade jag i varmvatten och såg hur den vred sig till döds (djurplågeri!) - Det var en äcklig, äcklig, äcklig dröm. Sen drömde jag en massa andra mardrömmar men det räcker mer än väl med att återge den ovan. Det får räcka med äckligheter för denna gången.

4 kommentarer:

Kimmie sa...

ÖRRRRRRRKKK!!!!
Vilken vidrig dröm.

chaos sa...

Usch, vad äckligt! :( Det är skönt när man vaknar efter en sådan dröm och förstår att det "bara" var en dröm. Jag drömde häromnatten att jag ätit av en gurka, som jag sen upptäckte var full med feta vita äckliga larver! BLÄ!

Hoppas du får en fin lördag, trots en jobbig natt!

Kram!

-Nena- sa...

Usch och fy vilken hemsk dröm.
Inget vidare :(

Annica sa...

Yyyyäääkkiii