tisdag 3 mars 2009

Avslutning

Idag är det sista gången på sömnskolan. Vet inte direkt om jag kan påstå att jag sover bättre, men kanske har jag en lite mer avkopplad inställning till sömnen. Det gör inte så mycket att jag vaknar ideligen när det påstås att kroppen ändå hinner få den vila den ska. Sen har jag fått några avslappningsövningar som man kan göra för att varva ner. Den ena är en text som ju är lite omöjlig att följa när den börjar med sätt dig bekvämt och blunda. Hur ska man sen kunna läsa resten av instruktionerna.... (ha ha ha)

Ska gå/åka hem till mamma och fylla på i medicinasken. Kanske träffa syster och snacka/promenera.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha ja ibland funderar man vad instruktören som skriver ner saker egentligen tänkte när denna skriver som den gör.
Kanske h*n somnade

-Nena- sa...

Ja det kan ju inte vara så lätt ;)
Fick något liknande när jag gick på rehab. Man skulle lära sig rabbla denna text men jag lyckades aldrig. Kunde inte slappna av samtidigt som jag skulle minnas en text som egentligen var superlätt.
"Min högra arm är tung, jag är alldeles lugn" eller något liknande var det *S*

Kimmie sa...

Får ni betyg? (fniss) =)