söndag 1 mars 2009

Lägga på ett kol

Det är vad jag borde göra nu - går runt i morgonrocken och såsar.
Fick nyss besök av brors barn som ringde på och gratulerade och lämnade present i form av något drickbart och något läsbart :-)

Det är lite konstigt, för de (bror med fru) har bestämt att vi inte ska fira varandra, men barnen och jag firar, de genom att köpa present och lämna, inte komma på "kalas". Jag genom att komma på deras kalas och köpa present. Det är sagt att det bara är barnen som ska fira varandra men eftersom jag inte har några barn så vill de göra så här.

Jag tror att det blivit något fel på min blogg, för de inlägg jag gjort visas inte automatiskt när jag går in på min sida men det gjorde de imorse. Jag fattar ingenting?!

Dags att stänga av datorn och bruka allvar här hemma!

3 kommentarer:

Kimmie sa...

Nu syns de igen.

Anonym sa...

Försenat grattis på födelsedagen. Skyller på fel dygnrytm att skriva i bloggar pga nattjobbet.
GRATTIS GRATTIS GRATTIS

Anonym sa...

Kimmie: Bra

Annica: Tackar, tackar!