lördag 14 mars 2009

Kanske lite konstig?

Jag tycker det är fullständigt normalt att när man tvättar vid sjutiden en lördagmorgon att man går till tvättstugan i pyjamas :-)
Nu hör jag flera som säger normalt att TVÄTTA klockan 07.00 på lördagsmorgonen!!! Nåja, om man bortser från det så är det väl en hel del som inte tycker det är normalt att gå till tvättstugan förrän man klätt på sig och i vissa fall även sminkat sig. Man är väl olika kan jag tro.... Träffade på en man i tvättstugan som tittade lite konstigt. Kände inte igen honom så han är väl en av de nyinflyttade. Jag har nog bott här för länge för jag känner mig hemma även om jag går utanför lägenheten och tänker inte på att andra kanske tycker på att jag går pyjamasklädd - men jag bryr mig inte om hur de går klädda så länge de är KLÄDDA. ;-)
Förresten så är min pyjamas mer som myskläder så det var nog något annat han glodde på - NU vet jag! Han tittade på Arga tjocka tanten! :-D

3 kommentarer:

-Nena- sa...

*fniss*
Idag är det inte lätt att veta vad som är pyjamas och vad som är mode ;)
Han kanske tyckte du var för snyggt klädd för att tvätta ;o)

Hossan sa...

Nena: Ja, SÅ var det nog ;-P

Kimmie sa...

Har en dam här i mitt hus som springer omkring både till tvättstuga och soprum i morgonrock - lite underligt tycker jag nog. Påklädd är jag alltid när jag lämnar lägenheten - dock inte sminkad och ofta i myskläder.