torsdag 26 mars 2009

Torsdag

Vågade inte ringa till sjukhuset inatt, trots att Turtlegirl sa att det var ok och ganska normalt. Intalade mig att det går bra och när jag kommer dit idag så kommer hon att vara vid medvetande även om hon kanske kommer att vara "drogad" av all morfin. Har till och med lyckats sova några timmar, vilket förvånade mig själv. Kanske fann jag lugn i att de skulle ringa min bror om det blev sämre och att han i så fall skulle ringa mig, så att jag kunde följa med.

Någon avslappningövning blev det av förklarliga skäl inte igår kväll. Vet inte om jag klarar av ens nu på morgon, men jag ska i alla fall göra ett försök. Vill bara att klockan ska bli tio så att jag kan gå in till min mamma på sjukhuset!

3 kommentarer:

-Nena- sa...

Skönt att du fick några timmars sömn i natt så att du har lite styrka idag.

Bra att de skulle ringa din bror och att ha sen hade ringt dig.
Jag hoppas att det som sägs "att inga nyheter är bra nyheter".

Kram!

Kimmie sa...

Hossan: Skönt med lite sömn i varje fall - hoppas din mamma mår någorlunda bra i varje fall.
Tänker på er.

Turtlan sa...

Bra att Du fick sova och bra att en person håller kontakten med sjukhuset. Oftast enklast så än att alla ringer även om det är ok tycker jag!

Hoppas det går bra idag!