lördag 21 mars 2009

Och klockan är inte mer än lite över tio

Vad mycket jag hunnit med!
Kastat allt som skulle till återvinning, gjort avslappningen, varit ute med bror en promenad, gratulerat honom (han fyller år idag, men vi firar eg inte varandra som jag sagt innan, så det fick bli katterna som gav honom en liten present - ha ha), sen har jag skällt på kassörskan på Konsum som är nollserviceminded och frågat varför de aldrig har något hemma av det som är utskickat som kupong. Vissa varor fanns det inte ens en tom plats för i hyllorna och hon visste inte var de skulle ligga om de lagt dem någon annanstans. Suck! Att varor tar slut, det kan jag förstå och acceptera men finns det inte ens en plats för varan, hur kan den då vara slut?

6 kommentarer:

chaos sa...

Oj, vad du har hunnit med mycket nu på morgonen! Det enda jag hunnit med är att bråka med yngsta dottern. *s* Hon vaknar alltid tidigt och vill sätta full fart på mig direkt med olika projekt, och jag är morgontrött...därav bråket.

Och produktiv har du varit i bloggen också! Nu har jag läst ikapp och förstår din frustration över allt som hänt.

Det måste vara väldigt jobbigt och smärtsamt att se sina föräldrar förändras så. :( Och det är otroligt dåligt att dom inte kan få någon hjälp utifrån! Det är inte lätt som anhörig, varken att hinna eller orka med!

Sköt om dig och hoppas halsen snart känns bättre!

Ha en fin lördag!
Kram!

Turtlan sa...

Säger som Chaos!
Oj vad Du hunnit med!
JAg är fortfarande kvar i badrocksstadiet!
Visserligen ätit frukost och ringt två tfn samtal men sen inte mycket mer.

Du är utan tvekan morgonpigg. Jag är mer en eftermiddagsperson!

Hej från ett soligt Karlstad!

-Nena- sa...

Massor har du ju gjort.
Bra att du fått in en avslappning där i mellan också.

Hoppas lördagen blir bra.

Anonym sa...

Men shit..en annan hade t.o.m sängvärmen kvar när du gjort allt detta.
Duktig du är.
Ha en bra helg

Kimmie sa...

Du är verkligen morgonaktiv!
Hoppas du haft det skönt resten av dagen.

Anonym sa...

Till er alla: Tack! Sitter här och ler. Oj vad jag känner mig extra duktig med alla dessa glada tillrop! :-)

Att det sen inte blev något mer gjort är väl en annan femma.... ?fniss