onsdag 11 mars 2009

Förbannad!

Jag är så in i h-lvete, j-vla förbannad!!!!!!!!!
Skulle vara hos sjukgymnasten idag, när jag kommer dit så finns inte mitt namn med på några listor? Sjukgymnasten hade själv ringt mig i förra veckan och lämnat datum och tid.
Nu var det så att hon råkat dubbelboka - men VARFÖR var det JAG som skulle gå????!!!!! Vad jag förstod så hade den andra personen fått sin/min tid denna vecka. Jag är som sagt så vansinnigt förbannad att jag har kramp i magen! Ny tid förslogs till nästa vecka men då kan jag INTE. Nästa vecka har jag kurator måndag, gastroskopi tisdag och provtagning någon av de andra dagarna, inte precis så att man vill pressa in en tid till sjukgymnasten med. Nu blir det så att jag ska dit imorgon istället, men jag känner mig mycket skeptisk. Hade jag inte varit i så akut behov av hjälp och min värk så oerhört svår och jobbig så hade jag vänt på klacken och inte besökt sjukvården något mer.

HUR kan de tillåtas behandla människor så här???? För det kan väl knappas vara bara JAG som drabbas eller??? Och om min depression hade varit av det värre slaget hade jag väl redan tagit livet av mig efter all "felbehandling" läkaren redan gjort sig skyldig till.

5 kommentarer:

Kimmie sa...

Du har haft max otur!

chaos sa...

Nä, vilken dålig stil! Förstår mycket väl att du är förbannad! Vem skulle inte vara det! Såg föresten på tv ikväll att man på IKEA kan vinna en säng för 5000 kr. kanske något för dig att testa...?

Sköt om dig!
Stor varm kram!

Anonym sa...

Chaos: Ja, det kan vara värt ett försök - tack för tipset!

-Nena- sa...

Förstår att du blir trött och besviken när det jämt strular.
Jag har haft en del sådant också och det tar hårt på en.
Brukar ibland säga att man måste vara väldigt frisk för att orka vara sjuk eller ha värk och så ska det ju så klart inte vara.

Hoppas det går bra idag när du får träffa sjukgymnasten.

Anonym sa...

Nena: Ja, jag tänker på alla dem som är ännu sämre - vad gör de? Är det så "vården" gör för att minska sjukvårdsköerna?

Vädret är ju jättefint så jag får hoppas att jag kan skaka av mig olusten och att det blir ett positivt besök hos sjukgymnasten.