torsdag 5 mars 2009

Fruktansvärd natt

Har haft så förfärligt ont inatt, sovit i tio minuters pass (fast ett längre på 30 minuter) känns som om jag bara vaknat, vaknat, vaknat hela natten och tittat på klockan - natten har varit lååååång! Först fattade jag inte varför jag hade/har så ovanligt ont men fram på morgontimmarna kom jag på att jag hjälpte syster städa och tvätta pappas bil inför besiktningen som är idag. Klart att kroppen inte gillade det! Inte hjälpte det med värktabletter heller. Oj, vad synd det är om mig..........

6 kommentarer:

-Nena- sa...

Ja det är synd om dig.
Det är jobbigt att man inte ska kunna göra saker ibland utan att behöva betala dyrt efteråt.
Hoppas att du får en vilodag idag.


Lite kul med säkerhetskoden här idag för det är ett av mina andra namn, inger *S*

Hossan sa...

Tack medkänsla känns alltid bra!
:-)
Vem hade kunnat tro att den sån sak som att tvätta bilen skulle göra så ont nästa dag - inte jag i alla fall.

Ja, de där säkerhetkoderna blir ibland så träffande/roliga.

Kimmie sa...

Klart det är synd om dig!
Man ska inte behöva få så ont av en sån syssla.

Anonym sa...

Ännu mer medkänsla - YES! Nu mår jag snart riktigt bra.

Funderar på vem det är som lagt till sig och påstår att han/hon följer min blogg? Turtlan, Nena och Kimmie vet jag vem de är men denna har inte ens en länk till sin egen blogg om personen nu har någon. Vem är du?

Anonym sa...

Har du fått en hemlig beundrare Hossan?

Anonym sa...

Ja, det verkar ju så :-S