måndag 23 mars 2009

Stressad

Känner mig stressad! Har suttit och läst på bloggar i över en timme och anledningen till att jag startade datorn var att jag skulle kunna använda cd-spelaren till min avslappningsövning. Har jag gjort den? NEJ? Och nu ska jag tvinga mig till att koppla av och sitta stilla i 16 minuter och helst tänka på ingenting. Hur lätt är det? Min hjärna går på högtryck jämt även nattetid känns det som. Jag behöver verkligen lära mig de här övningarna. Men känner mig mest stressad över att det ska pressat in något mer som SKA göras regelbundet.

Hoppas ni får sova gott!

Sorry Annica, det var inte meningen att terrorisera ditt inlägg med massor av samma kommentarer. Men de syntes inte och jag skrev om och fick skriva in kod och jag publicerade och det syntes inget, så jag gjorde om proceduren några gånger, så det vore väldigt vänligt om du ville ta bort alla de som förekommer mer än en gång! Thank you!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Fixat o klart :-) Med dubeletterna dvs.
Spänner fast Hossan nu på en stol. Så lyssna nu. Hör vågornas svall. Långt långt borta hör du en puttrande båt på avstånd..shhh slå dig till ro och bara lyssna..Hör du nu båten? Inte..Bort med alla stressiga tankar och bara luta dig tillbaka och börja om sakta och lyssna hur vattnet slår mot stranden..Finns ron däri..

Anonym sa...

Annica: Jag seglar långsamt iväg in i drömmarnas värld - Tack för hjälpen! ;-) Och godnatt

-Nena- sa...

Åh vad jag känner igen det där. Har också jättesvårt att göra det som ska göras. Har övningar från BK'n som jag ska göra var dag och det tog tid innan jag kom in de det och fortfarande kan de glömmas bort och då känner jag som du -stressad.

Jag brukar också bomba Annicas blogg med samma inlägg ;)

Kimmie sa...

Hallå där, du skulle ju börja med övningarna när vi slutade prata och då var klockan bara lite över åtta...=)

Anonym sa...

Nena: Visst är det märkligt att känna stress över sånt som ska vara bra för en.

Kimmie: Ja, du ser, det kommer en massa annat emellan. Jag ska bara....

Angelsheart sa...

Hoppas din mamma blir bättre snart! Jobbigt när man blir förälder åt sina egna föräldrar...

Kramar!