torsdag 5 mars 2009

Utmaning från Kimmies blogg

1. Fyra TV-program jag brukar se:
- Let´s dance
- Vem vet mest
- Postkodsmiljonären
- CSI

2. Fyra saker jag gjorde igår:
- Sökte jobb
- Läste läxa (inför prov) med systerdottern
- Hjälpte till att tvätta bilen
- Spelade spel i datorn

3. Fyra saker jag längtar till:
- Våren
- Biobesöket på fredag
- Värkfria nätter och dagar
- Att kunna sova minst 4 timmar i sträck

4. Fyra saker som står på min önskelista:
- Hälsa för mig och alla omkring mig. (den önskan var så bra att jag låter den stå kvar/kopierad från Kimmie)
- Ett trevligt och välbetalt arbete.
- Att jag och Kimmie vinner stort på Lotto.
- Att det resten av året blir bra.

5. Fyra saker jag tycker om att göra:
- Umgås med familj och vänner.
- Läsa
- Spela spel
- Kela med syrrans råttungar (som lämnar hemmet idag och flyttar till djuraffären) :-(
Vill inte ha några råttor själv men de är verkligen söta, busiga och mysiga!

6. Fyra saker jag avskyr:
- Sjukdomar
- Elakhet
- Egoism
- Orättvisor

7. Fyra saker jag åt igår:
- Smörgåstårta
- Torskfilé
- Marängsviss
- Kycklingspett
(ja, en riktig "bantardag" - NOT)

8. Fyra bloggar jag utmanar:
De som känner för den!

Inga kommentarer: